Door op 26 januari 2017

Raadslid PvdA op bezoek bij Troedoor in Heteren

Een aantal malen per jaar gaat de gemeenteraad op bezoek bij een bedrijf in Overbetuwe: nu bij Troedoor in Heteren. Met burgemeester Toon van Asseldonk bracht ik donderdag 26 januari, vergezeld door de gemeentesecretaris Christian van den Berg, twee andere raadsleden en twee ambtenaren een bezoek aan dit energieke bedrijf.

Prima te horen dat deze onderneming uiterst tevreden is over de dienstverlening van de gemeente. Zij zijn ook blij met hun plek op het bedrijventerrein aan de Poort van Midden-Gelderland. Het is goed voor een raadslid om ondernemers  in hun eigen onderneming te spreken en te horen wat hen bezighoudt. Wat bijzonder opviel was het enthousiasme van deze ondernemers over hun vak. Geweldig om mee te maken. Met een eigen fabriek in Indonesië doen ze hun best om invulling te geven aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. Het maken van mooie meubels met oog voor de leefomgeving.

Volgens Troedoor is het ondernemersklimaat in Overbetuwe prima. Een opsteker voor onze gemeente. Belangrijk om te horen. En ook complimenten mogen met elkaar worden gedeeld. Het was een genoeglijke middag voor me.