Kiezers bedankt! 6 zetels, wat een geweldig resultaat!

27 mei 2019
Kiezers bedankt!
Wat een geweldig resultaat voor de PvdA. In Overbetuwe is de PvdA de grootste geworden bij de verkiezingen voor het Europees Parlement. PvdA Overbetuwe kreeg maar liefst 19,7% van de stemmen, echt fantastisch. In de helft van de Nederlandse gemeenten is de PvdA de grootste geworden en ook in 10 provincies heeft onze partij de winst gepakt. Dit is een geweldige opsteker voor onze partij en  voor alle mensen die het vertrouwen in de sociaaldemocratie niet verloren zijn.
Het zijn natuurlijk mooie resultaten, maar is werk aan de winkel. Want ook voor Overbetuwe geldt dat we alleen gezamenlijk de uitdagingen kunnen aanpakken. De inwoners van Overbetuwe moeten zeker zijn van een goed en betaalbaar huis, van goede zorg, van goed onderwijs, van werk, van gelijke kansen en van een prettige schone leefomgeving. Het is voor de PvdA van groot belang dat iedereen een goede kans krijgt om mee te doen. Dat is de basis!
Dus kom op en doe met ons mee!
Met een strijdbare groet,
Elbert Elbers (fractievoorzitter)
Gabrièle Penning de Vries (voorzitter)