PvdA campagne in Heteren op stoom

Door Elbert Elbers op 18 februari 2018

De PvdA campagne in Heteren begint nu op volle stoom te komen. Onze nummer 2 van de lijst Cecile de Boer is met gezin en moeder aan het canvassen om met dorpsgenoten in gesprek te gaan. En natuurlijk om hen de vraag te stellen om op 21 maart PvdA te stemmen. Het is Cecile’s droom om op het gemeentehuis een nieuwe wind, een nieuw beweging, te laten ontstaan. Een beweging, die mensen echte invloed geeft op hun leefomgeving. En een betere wereld begint vanzelfsprekend bij jezelf en iedereen kan daar op eigen manier in je dorp een bijdrage aan leveren. Overbetuwe moet sterker en socialer worden. Met goed onderwijs voor onze kinderen in een duurzame samenleving. De PvdA wil samenwerken met inwoners, verenigingen, ondernemers, en andere partijen om met vertrouwen een mooiere wereld te kunnen overdragen aan onze kinderen. Met natuurlijk ook een mooi hart voor Heteren.
Cecile zet zich daar tomeloos voor in. Zij hoopt u te spreken en te ontmoeten tijdens het debat op 5 maart in Heteren (vanaf 19.30uur in Zalencentrum De Bongerd) en op 8 maart in Driel (vanaf 20.00uur in Zalencentrum Driessen).

“Kies socialer. Stem PvdA!” Het hele leven is politiek. En politiek doet er toe. Lokaal beslis je over betaalbare woningen voor iedereen, een groen Overbetuwe met rode idealen, fatsoenlijk werk, en toegankelijke zorg in de dorpen. Omdat ik actief bij die keuzes betrokken wil zijn, ben ik lid geworden van de Partij van de