Gure wind

Door Elbert Elbers op 18 maart 2018

Dit weekend heeft de PvdA Overbetuwe weer volop campgane gevoerd. Zaterdag is er in Herveld gecanvast door een flinke groep enthousiastelingen. Cecile, Bart, Max, Elbert, Peter en Paul trotseerden de gure wind en kou om onze kiezers een laatste zetje te geven om op 21 maart PvdA te gaan stemmen. In ‘de Hoendrik’  was er gelukkig tijd om op te warmen en een warm drankje te nuttigen. Heel erg noodzakelijk en smakelijk.

Daarna werd de campagne vervolgd in Driel, waar in de Vogelbuurt folders werden rondgebracht. En natuurlijk ontmoetten we daar een blauwe eend, waarin Ard op de Weegh en Ton Meboer zaten te kleumen voor BBO. We hebben goed samengewerkt met deze partij en rekenen op een vervolg in de komende jaren.

Op naar de eindspurt in Elst waar Gerard, Luc en Gera ons kwamen versterken. De gure wind bleef waaien. Daar hebben we de afgelopen raadsperiode genoeg van gehad. Op naar een nieuwe tijd, waarin we eerlijk delen en meedoen voor iedereen echt als de uitgangspunten voor gemeentelijk handelen oppakken. In Elst was de campagne kort en hevig. Het was veel te koud om met kiezers in gesprek te gaan. Ook al hadden Max en Bart een kiezer, die heel erg veel met hen wilde bespreken en bijna geen genoeg kreeg van ons lokale en linkse geluid. Op de zondag is er nog gefolderd in De Brienenshof, op de Griend en in de Westeraam in Elst. De dagen voor de verkiezingen kunt u ons nog ontmoeten op het station in Elst. We gaan door om een goed resultaat te halen bij de verkiezingen. Dank aan alle partijgenoten voor hun geweldige inzet.

“Kies socialer. Stem PvdA!” Het hele leven is politiek. En politiek doet er toe. Lokaal beslis je over betaalbare woningen voor iedereen, een groen Overbetuwe met rode idealen, fatsoenlijk werk, en toegankelijke zorg in de dorpen. Omdat ik actief bij die keuzes betrokken wil zijn, ben ik lid geworden van de Partij van de