3 september 2017

Elbert Elbers lijsttrekker voor de PvdA Overbetuwe!

Iedere plaats op onze kandidatenlijst, van nummer 1 t/m 13,  doet ertoe. Maar er kan er maar een de lijsttrekker zijn en dat is voor de PvdA afdeling Overbetuwe Elbert Elbers geworden. Hij is unaniem gekozen als lijsttrekker.
Elbert heeft de afgelopen jaren laten zien dat hij een zeer betrokken, verbindende en ervaren politicus is. Hij neemt initiatieven, laat overduidelijk het sociaaldemocratische geluid horen en is in staat om de mensen binnen en buiten de fractie mee te nemen in zijn verhaal, hij is besluitvaardig en verbindend.
Kandidatenlijst, vastgesteld op 13 juli 2017

Nr.

naam

v/m

plaats

Cecile de Boer

Heteren

Peter van Griensven

Gerard Romijn

Marion Saedt

Zetten

Max Krabbendam

Gabrièle Penning de Vries

Paul Crowe

Frans Brukx

Frank van Rooijen

Gera Zunnenberg

Frans van Beers

Gerda de Boer

Heteren
Voor de volledigheid geef ik hieronder ook nog even de namen van diegenen die verantwoordelijk zijn voor het schrijven van het verkiezingsprogramma en voor de organisatie van de campagne.
Schrijversteam verkiezingsprogramma::

– Peter van Griensven (voortrekker)
– Elbert Elbers
– Cecile de Boer|
– Frans Brukx

Mocht je iets kwijt willen aan het team, suggesties voor het programma, schroom dan niet en neem contact op met Peter van Griensven ([email protected]) of met Elbert Elbers ([email protected]).

Campagneteam:
– Elbert Elbers
– Gerard Romijn
– Marion Saedt
– Cecile de Boer
– Max Krabbendam

Iedereen is van harte uitgenodigd om aan te sluiten tijdens de campagneactiviteiten. Wij houden je op de hoogte!

Met een hartelijke groet,

Gabrièle Penning de Vries